ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

HOTEL POLICIES – ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

  • Ώρες άφιξης/Αναχώρησης
    Ώρα άφιξης: 15:00-00:00
    Ώρα Αναχώρησης: 11:00

(Διαφορετικές ώρες άφιξης και αναχώρησης είναι δυνατόν να πραγματοποιηθούν μετά από αίτημα σας και εφόσον αυτό είναι εφικτό).

  • Καθυστέρηση Αναχώρησης

Η καθυστέρηση αναχώρησης κάποιου δωματίου, κατόπιν συνεννόησης με την Reception, μεταξύ 12:00-18:00 έχει επιπλέον χρέωση 50% της ημερήσιας τιμής του δωματίου και 100% μετά τις 18:00.

Ακυρώσεις

  • Για κάθε κράτηση απαιτείται μια προκαταβολή η οποία παρακρατείται σε περίπτωση ακύρωσης δωματίου
  • Σε περίπτωση ακύρωσης από τον πελάτη εφόσον αυτή γίνει 21 ημέρες πριν από την συμφωνημένη άφιξη επιστρέφεται ολόκληρη η  προκαταβολή ενώ αν η ακύρωση γίνει σε λιγότερες από 21 ημέρες ο πελάτης οφείλει στο ξενοδοχείο το 50% του συνολικού ποσού της κράτησης που ακύρωσε.
  • Φόροι και επιπλέον χρεώσεις

Ο φόρος διαμονής δεν περιλαμβάνεται στην τιμή του δωματίου. Χρεώνεται επιπλέον 0,50€ ανά δωμάτιο ανά διανυκτέρευση στο συνολικό ποσό της διαμονής, και θα καταβάλλεται στο ξενοδοχείο κατά την αναχώρηση των πελατών.

  • Σε περίπτωση αναχώρησης του εκάστοτε πελάτη πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία, το ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα βάση του άρθρο 8 του Ν 1652/30-10-86 ΦΕΚ 167 Α να κρατήσει έως το 50% της υπολειπόμενης διαμονής.
  • Οι επισκέπτες είναι υπεύθυνοι για την ορθή χρήση των δωματίων. Οποιαδήποτε ζημιά/ φθορά προκύψει οφείλουν να την αντικαταστήσουν ή να την αποζημιώσουν.
  • Παιδιά και επιπλέον κρεβάτια.

Όλα τα παιδιά κάτω των 2 ετών διαμένουν χωρίς χρέωση στο κρεβάτι των γονιών τους, η  τοποθέτηση επιπλέον κρεβατιών είναι δυνατή κατόπιν αιτήματος σας και χρεώνετε με 6€

Για την πλήρη επιβεβαίωση της κράτησης σας θα πρέπει να προκαταβάλετε το 25% της συνολικής αξίας της παραμονής σας, έχοντας ως ελάχιστο ποσό κατάθεσης, το κόστος της 1 διανυκτέρευσης. Η κατάθεση της προκαταβολής πρέπει να γίνει εντός χρονικού διαστήματος δύο (2) εργάσιμων ημερών από την στιγμή δημοσίευσης τραπεζικού λογαριασμού του Ξενοδοχείου προς τον ενδιαφερόμενο πελάτη, διαφορετικά η προκράτηση ακυρώνεται χωρίς περαιτέρω ενημέρωση και το δωμάτιο απελευθερώνεται.